poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Raz się żyje! :)

Do pisania bloga natchnęła mnie daleka Północ, w której znajduję się już od miesiąca. Jak wielu z Was wie, razem z Tomkiem postanowiliśmy odwrócić nasze życie do góry nogami :) 
Czasem dobrze jest oderwać się od szarej rzeczywistości, rutyny dnia codziennego i zrobić coś szalonego w swoim nudnym życiu! Trzeba mieć tylko troszkę chęci i odwagi! Jak to mówią: " do odważnych świat należy!" :) Nie mówię, żeby tak jak my, w jednej chwili rzucić wszystko i pojechać "w ciemno" prawie na koniec świata, ale przynajmniej chociaż trochę urozmaicić to nasze życie. Nie wiem jak u Was, ale u mnie ostatnimi czasy dzień za dniem, tydzień za tygodniem mijały niepostrzeżenie nie różniąc się w żaden sposób jeden od drugiego :/ Gorąco namawiam więc do najmniejszych szaleństw. Zobaczycie, że nie będziecie żałować! :) 

Jak to ktoś mądry kiedyś powiedział: " Żyj tak, jakby każdy dzień był Twoim ostatnim"!


Komentarze (2):

Anonymous Jomika z photoblog'a pisze...

Hej, zauważyłam, że choć na innych matczynych blogach Twój jest podany w polecanych, prawie nie masz komentarzy - usuwasz?
Mnie interesuje życie na obczyźnie, więc, jeśli będzie tu więcej wpisów np.odnośnie kształcenia szkolno-przedszkolnego i dalej, częściej będę wpadać i zostawiać komentarz.
Pozdrawiam serdecznie

13 stycznia 2015 13:26  
Blogger Daga pisze...

Hej. Nie usuwam komentarzy. Po prostu nikt mi ich nie pisze :) Miło, że czytasz moje wypociny. Nie mam jakiegoś z góry ustalonego planu o czym mam pisać. Po prostu jak mam czas to coś skrobnę :) Trochę na blogu pojawiło się o przedszkolnym życiu, a w miarę jak moja Zuzia będzie rosła, to i szkoła się pojawi :) Pozdrawiam gorąco!

25 stycznia 2015 09:58  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna