czwartek, 11 sierpnia 2011

Uśmieszkowe wspomnienia z wesela ;)

Siedząc i czekając na telefon, że mam przyjść do pracy, wymyśliłam, że zrobię "uśmieszkowy kolaż"! Od razu zabrałam się do tworzenia :) W poszukiwaniu uśmiechów przepatrzyłam wszystkie zdjęcia z wesela (a trochę ich było), no i udało mi się wybrać takie, na których są wszyscy, którym chciałam ukraść uśmieszki :D

Zajęło mi to dość dłuższą chwilę, bo nie mogłam zmieścić wszystkich uśmiechów na jednym kolażu, więc postanowiłam podzielić ich na płcie :) Najpierw zabrałam się do robienia damskich, a potem przyszedł czas na męskie. Niektóre kawałki są niezbyt wyraźne, ale to tylko dlatego, że nie mogłam znaleźć ładniejszych ujęć, więc musiałam zadowolić się tym co było :P

A teraz konkurs: "Czyj to uśmiech?" :)





Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna