poniedziałek, 30 listopada 2015

Listy do M.

Listy do Świętego Mikołaja napisane! :) Pan w czerwonym kostiumie tylko od Dominika listu nie dostanie. Choć jakby umiał rysować, to pewnie cyca by chciał pod choinkę dostać :)
Zuzia, jako że pisać jeszcze nie potrafi, poprosiła mnie, żebym list zaczęła, a ona narysuje, to o czym marzy :) A więc chciałaby dostać lalkę, która chodzi, mówi i zamyka oczy. Nie mam pojęcia, gdzie ona taką lalę widziała. Ja się jeszcze z taką nigdy nie spotkałam, więc Mikołaj będzie miał truuudne zadanie, hehe.
Tomek chciałby dostać majtki (majteczki, jak on to ładnie napisał) i samolot na zdalne sterowanie. Tu jednak Mikołaj się musi porządnie zastanowić, czy Tomuś był aż tak grzeczny, żeby dostać w prezencie latającą zabawkę :P
Ja z kolei aż tak drogich prezentów nie chcę, więc może je otrzymam :) Kapcie i piżama mogą być z targowicy, a kalendarz z kiosku :)

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna