wtorek, 9 października 2012

Torcik

Mama tort piecze :) Tort na moje jutrzejsze urodziny :) Tort czekoladowo-kokosowy :) Mniam, ślinka cieknie od samego zapachu, który unosi się w naszej kuchni. Już dzisiaj dostałam pierwsze życzenia urodzinowe od Ćwirka, hehe. Chyba coś mu się dni pokićkały, bo dziesiąty dopiero jutro :P





I jeszcze ze spaceru z babcią :)


Mój blog zmienia się w blog o Zuzi :) Jestem w niej zakochana po uszy, i to dlatego nie mogę się oprzeć i pstrykam jej codziennie tysiące zdjęć :D

Komentarze (1):

Blogger Unknown pisze...

Daguś mam nadzieje, że sms z życzeniami od nas dotarł do Ciebie, bo dziwnym trafem nie miałem do Ciebie numeru, a jeśli nie to jeszcze raz 100 lat:)

10 października 2012 12:06  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna