piątek, 29 marca 2013

Wielki Piątek i wielka kulinarna katastrofa

Po raz kolejny przekonałam się, że gotowanie nie jest stworzone dla mnie :P A pieczenie to już w szczególności! Kulinarna katastrofa w mojej kuchni! Upiekłam dwie babki. Pierwsza nie wyrosła i się troszkę przypaliła :D Druga natomiast wyrosła, ale się całkowicie sfurała :P O tak wyglądają :) Pierwsza przypomina kołpak od samochodu :P





Ładne placki! Ale szkoda, że nie moje :P Tomka Z. ;)



Na tym nie kończy się jednak mój niefart :P Spaliłam nie tylko babki, ale i mikser :P Kucharka ze mnie nie będzie, oj nie! :D Spierniczę wszystko, za co się zabiorę :P

Żeby się odstresować wskoczyłam w śnieg :) Mój szatański uśmieszek na twarzy mówi sam za siebie, że to nie jest najmądrzejszy pomysł :P Postawiłam jednak na bezpieczeństwo i założyłam Tomka kask i gogle, hehe.



Namówiłam też Krzyśka ;D Trochę Żyłą zalatywał ;)
Stanął na belce...



Przygotował się do wyskoku...



I poszeeedł...



Lądowanie przypominało trochę lądowanie dzikich kaczek na jeziorze :D



Zarył nosem o podłoże!



Ale nie narzekał! :D



Jak zobaczyłam, że przeżył i się nie połamał, skoczyłam i ja. Choć już nie tak widowiskowo :P Punkty od sędziów dostałabym marne :P





Zuzi oczywiście na blogu zabraknąć nie mogło, więc oto i ONA! Ta, która zna predyspozycje kucharskie mamusi i zawczasu postanowiła zjeść swoje słodkie stópki ♥ Wiedziała, że z ciastek wyjdą nici :P







Za niedługo zabieramy się za malowanie jaj! Może chociaż one mi wyjdą...

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna