niedziela, 24 marca 2013

Pół roczku!



Maluszek kończy dzisiaj 6 miesięcy! ♥ Masakra, jak to szybko zleciało! Pół roczku nie mogło się obejść bez prezentu :P Kupiliśmy jej owieczkę na biegunach :) Każdy się dziwi, czemu nie konik? Widział ktoś kiedyś owcę na biegunach? :P Ja znalazłam w sklepie budowlanym i kupnie oprzeć się nie potrafiłam :) Pojechałam po farbę (maluję chlebak i krzesełko do karmienia) i wyszłam z owieczką :D Ale fakt, farbę też kupiłam! No, a owieczka przynajmniej wprowadzi troszkę Wielkanocnego klimatu do naszego domu, hehe. Bo za oknem raczej na Boże Narodzenie się zapowiada :/ Śniegu mamy po okna!



Muszę tylko domalować bujakowi oczy ;) Jest taki bez wyrazu :D





Czyż owieczka nie jest urocza?! Oczywiście uroku Zuzanny nie przebije, ale też jest fajowa! ♥ Nusia już dawno śpi, więc i ja się zbieram. DOBRANOC!

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna