poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Lipiec w Polsce, czyli kolejne "zagraniczne wakacje"

Tradycją już się stało, że wakacje spędzamy na długo przed ich rozpoczęciem. Wycieczki do ciepłych krajów w miesiącu kwietniu lub maju mają to do siebie, że nie ściągają tłumów turystów, a i żar nie leje się z nieba. Lipcowy urlop przeważnie spędzamy w Polsce. Wszędzie dobrze, ale przecież w domu najlepiej!
"Bieszczadzka kolejka leśna". Jedna z większych atrakcji na Podkarpaciu. Byłam, jechałam, więcej nie wsiądę. Największym błędem było wybranie dłuższej trasy, bo dzieciaki chciały wracać do domu już po dziesięciu minutach jazdy i zaczęły wyżywać się na Bogu ducha winnym wujku :P
W zasadzie w tym roku wyjątkowo męczyły swych ojców chrzestnych :D
Nie, Dominik nie zeżarł kota. Zasiadł przy polskich słodziutkich czereśniach :)
Żądni wrażeń, jednego dnia wybraliśmy się do słynnego Zatoru. Dobrze to przemyśleliśmy i na wycieczkę do "Energylandii" wybraliśmy się w pochmurny środek tygodnia. Co za przyjemność stać godzinę do jednej atrakcji w trzydziestu stopniach w cieniu? :P No żadna!
DOBRA RADA: jeśli cierpisz na chorobę lokomocyjną, a Twoja latorośl nie mierzy 120 centymetrów, to zabierz ze sobą nianię :) Ja żałowałam obrzygując fosę przy autostradzie :P
DOBRA RADA NR 2: Zaopatrz dzieci w oczojebne kamizelki z Twoim numerem telefonu. Łatwo ich wypatrzeć w tłumie, no i większa szansa, że zguba się szybciej odnajdzie. W parkach rozrywki niejeden strachu się najadł, gdy się zorientował, że pociecha mu gdzieś zniknęła. Jak to mówią: "Przezorny zawsze ubezpieczony". Ja tam wolę dmuchać na zimno.
W sobotę świętowaliśmy urodziny mojej chrześniaczki Marysi!
Moje dwie córki ♥ Chrzczona i rodzona!
Uwielbiam przyjęcia urodzinowe w plenerze!
A poniżej miejsce, którego moja córa szybko z pamięci nie wymaże :P Odrzykoński zamek i jego sala tortur :D
I nasza ukochana Zatoka Teleśnicka! ♥♥♥ Ale bym chciała rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady!
"(...) Zielone wzgórza nad Soliną,
okrywa szarym płaszczem mrok.
Nie żegnaj się, choć lato minie,
spotkamy się tu, znów za rok. Nie żegnaj się, choć lato minie,
spotkamy się tu, znów za rok."

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna