piątek, 7 grudnia 2012

Coraz bliżej Święta, coraz bliżej Święta!

Ten fragment piosenki ze świątecznej reklamy Coca-Coli chyba wszyscy znają :) Pamiętam, że to właśnie ta reklama zwiastowała nadchodzący świąteczny czas :) Gdy tylko pojawiła się w telewizji, było wiadomo, że Święta już za pasem! Tego roku reklamy jednak nie widziałam, a w odliczaniu dni do Bożego Narodzenia pomaga mi czekoladowy kalendarz adwentowy :) Codziennie otwieram jedno okienko i zjadam ukrytą w nim czekoladkę. Jak byłam mała to nigdy nie zdarzyło się, żeby okienka pozostały zamknięte aż do Wigilii, hehe. Ale teraz się powstrzymuję i zjadam tylko jedną dziennie :) Chociaż przyznam, że już miałam zamiar (jeszcze przed pierwszym grudnia) zjeść wszystkie czekoladki od 13 grudnia :P No bo przecież mnie już tu nie będzie, więc na zapas chciałam zjeść :P Ale Tomek mi nie pozwolił :)

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna