poniedziałek, 4 marca 2013

Jestem Dagmara, czarownica Dagmara

Ostatnio zapatrzyłam się na kobietę o kulach... No i wypatrzyłam kule... Tomek rano złamał nogę :/ Od dzisiaj mam w domu dwójkę dzieci. Małą Zuzię i dużego Tomka. I będę go miała jeszcze przez najbliższych co najmniej 6 tygodni. Wypierdzielił na parkingu, kostka spuchła jak cholera, więc pojechał do szpitala. Dobrze, że drugi Tomek wolne dzisiaj miał, więc robił za szofera, bo ja, choć prawo jazdy posiadam, chyba bym się posikała na samą myśl, że mam jechać autem po takim lodzie ze świadomością, że Zuzia siedzi z tyłu, nie wspominając o tym, że jak bym miała ruszyć pod górkę, to bym umarła na miejscu :P Jak to dobrze, że go mamy :) I jeszcze obiad zrobił :) Nie od parady ma koszulkę z napisem: "Najlepszy Świadek na świecie"! :D
Tomek ma na razie nogę w szynie, a jak mu zejdzie opuchlizna, to mają wkręcić mu jakieś śruby :/ Współczuję :/

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna