poniedziałek, 25 maja 2015

Już się nie mogę doczekać, już odliczam dni!

Już niedługo, coraz bliżej WAKACJE! Jeszcze tylko miesiąc z hakiem i się zacznie słodkie lenistwo! Nie mogę, po prostu nie mogę się już doczekać! Nie będą to niestety wakacje marzeń, bo "all inclusive" w ciepłych krajach musimy zamienić na jakąś kwaterę we Władku, no ale co poradzić :P W ósmym miesiącu przy ponad czterdziestostopniowych upałach gdzieś na południu świata raczej bym nie poszalała :) Choć przyznam się, że do samego końca walczyłam jak lwica o wyjazd pod palmy :P Mój pomysł został jednak skrytykowany przez innych i skapitulowałam. Wyjścia nie miałam! :) Może polskie morze też może być fajne :D Ale "namoż(rz)owałam" :) Przypomną mi się czasy kolonii w podstawówce. Trzy razy byłam nad morzem. Pamiętam, raz w Łebie i dwa razy w Mrzeżynie. Nad polskie morze powracam po dwudziestu latach!

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna