piątek, 19 września 2014

Pożegnanie jesieni

Liście lecą z drzew, liście lecą z drzew, pierwszy śnieg już w górach spadł. Czas pożegnać jesień i zacząć wypatrywać zimy. Podobno już w tą niedzielę możemy spodziewać się pierwszych płatków śniegu. Mam cichą nadzieję, że jednak prognoza pogody się myli i jeszcze chwilę będziemy mogli cieszyć się kolorowym, a nie białym krajobrazem.
Muszę powoli zacząć żegnać się z grzybami :(
Już w środę drugie urodziny Zuzi! Nie mogę się doczekać! Już planuję, już wymyślam :) Miejsce wybrane, goście zaproszeni, menu zaplanowane, a dekoracje zakupione! Byle do środy! :D Jedynie z miejscem miałam trochę problemów, ale koniec końców wybrałam magiczną, bajkową miejscówkę! Urodziny chciałam urządzić w mieszkaniu, ale po stworzeniu listy gości, plan legł w gruzach, ponieważ najzwyczajniej w świecie byśmy się nie pomieścili :) Potem wpadłam na pomysł zorganizowania przyjęcia w hotelu. Jednak po kilku dniach zdałam sobie sprawę, że tam mogłoby być zbyt sztywno :P Do trzech razy sztuka, więc niedawno wymarzyłam sobie urodziny w drewnianej chatce pod lasem!
Niby zwyczajna grillowa chatka, a dla mnie to najprawdziwsza chatka leśnego trolla ♥

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna