wtorek, 26 maja 2015

Mamy, ach te mamy!

Święto dziś wszystkich mam! Nie zapomnijcie więc o swojej! To ONA Ci pieluchy zmieniała, to ONA Ci tyłek podcierała, to ONA cyca dawała, to ONA po nocach nie spała i to właśnie ONA Ci życie dała! ♥
I specjalne życzenia dla mam, których dzieci nauczyły się chodzić :P
Jakże to prawdziwe! Hehe. I pomyśleć, że ja też nie tak dawno byłam małym potworkiem, który mamy nie odstępował ani na krok :P Mama zniknęła mi z pola widzenia na sekundę i od razu było: "Mamo, gdzie jesteś?" :) I zaraz było słychać: "W łazience..." :D Do dziś pamiętam jak trzymałam się jej wełnianej spódnicy w kratę (w odcieniach brązu), podczas gdy ona siedziała na klopie :P Masakra! Co mama ze mną miała! :)
I na koniec standardowy matczyny tekst:
Też to nie raz słyszeliście? :P Mama jest tylko jedna!

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna