poniedziałek, 19 grudnia 2011

Choinko piękna jak las...


Stała pod śniegiem panna zielona
Nikt prócz zająca nie kochał jej
Nadeszły święta i przyszła do nas
Pachnący gościu, prosimy wejdź!

Choinko piękna jak las,
Choinko zostań wśród nas!
Choinko piękna jak las,
Choinko zostań wśród nas!

Jak długo zechcesz, z nami pozostań,
niech pachnie Tobą domowy kąt.

itd., itd. :)



Och, tyle czekałam na choinkę, dokładnie taką jak w tej piosence dla dzieci, i się dzisiaj doczekałam! :) A jak pachnie nasza jodełka! Zapach Świąt już się w powietrzu unosi, nie mówiąc już o radiu, z którego bezustannie płyną świąteczne melodie :) Boże Narodzenie tuż, tuż! A żebym już tak całkiem poczuła ducha Świąt, to dostałam prezent w pracy. To wielkie pudło, które niesie Pan Pudło w prawej ręce :) Widocznie grzeczna w tym roku byłam :P No właśnie, jak już jestem przy temacie podarunków, to muszę coś pomyśleć o prezencie dla Tomka. Tylko co ja mu kupię? Nie mam zielonego pojęcia :(

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna