środa, 17 sierpnia 2011

Koniec życia na walizkach!

Wspominałam już, że jestem szczęściarą? Na pewno! I znowu nam się wszystko udaje! Z dnia na dzień mamy coraz więcej pracy, a żeby tego było mało, to jeszcze znaleźliśmy mieszkanie! :D Wreszcie będziemy mogli się rozpakować, bo do tej pory wszystkie nasze rzeczy leżą w walizkach :P Bardziej przypominamy Rumunów niż Polaków :) Ale dzięki Bogu wszystko się zmieni już 31 sierpnia! Jupi! :)


Wprawdzie mieszkanie, które wynajęliśmy do najpiękniejszych nie należy, ale liczy się, że mamy dach nad głową. A zima już się powoli zbliża, więc niezbyt fajnie byłoby spać na śniegu w namiocie :) Budynek z zewnątrz jest masakryczny, ale w środku niczego sobie! A wszystko dzięki Norweżce, którą poznałam w hotelu. Rozmawiałam z nią kiedyś i w czasie rozmowy wyszło, że szukamy mieszkanka, a ona na to, że wyjeżdża na studia do Francji, i że możemy wynająć mieszkanie, w którym ona obecnie mieszka. Co się okazało, to mieszkanie należy do jej babci, więc poprosiła ją, żeby wynajęła je właśnie nam i się udało!!! Rewelacja, bo tutaj strasznie ciężko jest cokolwiek znaleźć, a do tego przyjechało ponad 1000 studentów, dla których zabrakło miejsca w akademikach i nie mają gdzie mieszkać. Więc konkurencja ogromna, ale na szczęście się udało :)

A jeśli chodzi o pracę, to Tomek wczoraj skończył jedną pracę i dostał sms czy jest zainteresowany pracą na kilka dni na wyspie oddalonej od nas o 100 km. No i się zgodził i pojechał dzisiaj rano :) Będzie pracował na szczycie jakiejś góry, ale nie wiem dokładnie na czym ma polegać ta praca. Wiem tylko, że ma to coś wspólnego z wiatrakami. Ja też wreszcie ruszyłam z pracą (już myślałam, że się nie doczekam aż zadzwonią) i od jutra wracam do hotelu :)

Wczoraj byłam na spotkaniu dla byłych zagranicznych studentów tutejszego uniwersytetu i jest szansa, że pomogą w znalezieniu pracy w wyuczonym zawodzie, więc by było zarąbiście... Ale nie zapeszajmy... :) Poczekamy, zobaczymy :D

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna