piątek, 30 sierpnia 2013

Døgnvill

Ja się pytam, gdzie jest sprawiedliwość na tym świecie. Jutro sobota, wszyscy śpią do południa, a ja wstaję o piątej :( A do tego kupa roboty się szykuje. Wczoraj zaczął się festiwal muzyczny Døgnvill, który ściągnął tłumy ludzi na wyspę. W sumie to się nie dziwię. Jakbym nie pracowała, to też bym się pewnie wybrała na jakiś koncert. Na pewno jest w czym wybierać :) Nawet 50 Cent zaśpiewa ;) Będzie też jakiś Avicii. Podobno też jakiś sławny ;) Ja nie znam. Choć wszyscy mi mówią, że na pewno znam :) Może i racja :) Nie znam się :) Radia słucham, ale wykonawców nie kojarzę :P W hotelu już czuć imprezkę w powietrzu :P W siłowni orzeszki ziemne, a w saunie piwko... Nie wątpię, że będzie ciekawie :P Ciekawe czy któryś z wykonawców u nas śpi :) Vengaboys i Dr. Alban w Scandicu nocowali :) Teraz natomiast gościmy światowe gwiazdy szachowe, więc czemu 50 Cent by nie mógł :P No tak, ja tu gadu gadu, a zegarek tyka i już jest prawie w pół do jedenastej :/ A, że dziwnie tak zostawić post bez Zuzi, to dam takie:
 Liczydło oczywiście nie było tak fajne jak gazeta :P I to nie byle jaka, bo z dziurami :) Tym razem braki na stronach, to nie Zuzi sprawka :) To ja! Szukam wycinków do Scrapbooka na Zuzi urodziny :) Będzie to moje drugie dzieło, bo jedno już mam za sobą :) Leży gdzieś pewnie zakurzone na półce u Kamci i Wicka :D Jak się zgodzą, to jak będę za miesiąc w Polsce, to porobię kilka zdjęć temu albumowi :) 
A więc Wy się bawcie, a ja idę spać :)

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna