poniedziałek, 17 lutego 2014

Domek dla lalek

Muszę się skupić na skokach, więc za wiele dzisiaj nie napiszę. Ale za to wrzucę trochę zdjęć.
A to jest rzecz, w której się po prostu zakochałam. Zobaczyłam w naszym Freciu i no przecież, że nie mogłam go ze sobą nie zabrać :) Boski jest. Nie da się ukryć, że dla Zuzanny to jeszcze nie jest idealna zabawka, ale za to dla mnie jak najbardziej :P Nie był za piękny, ale mamuśka zrobiła mały remoncik i teraz już jest superowy. Jak byłam dzieckiem to zawsze o takim domku dla lalek marzyłam. I jak widać marzenia się spełniają, hehe. Lepiej późno niż wcale :P A wtedy jeszcze musiałam się pocieszyć domkiem z pudełka :) I w sumie też było fajnie :P Jeszcze temu domkowi kilka rzeczy brakuje, a i mebelki pasowałoby pomalować, ale wszystko w swoim czasie :)
Mały domek a tyle frajdy :D

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna