wtorek, 3 stycznia 2012

Starsi o ROK

Nowy rok. Każdy coś ma- nowe plany, nowe postanowienia. A ja co mam? Pierwszy siwy włos :( Ledwo co 2012 rok się zaczął, a ja już go nie lubię :P Świnia jeden, żeby na powitanie taki psikus człowiekowi zrobić. No, ale trudno, muszę przyjąć z godnością niemiły fakt, że się starzeję :P Stara mogę być, ale na pewno nie siwa! :) Włos wydarłam i schowałam na pamiątkę do kieszeni. Wiem, wiem, głupia jestem :) A wracając do starości, to Rumun obchodzi dzisiaj 26 urodziny :) Więc życzę jej (jeszcze raz) wszystkiego najlepsiejszego! Piszę "jej", bo to Ona :) Niech Was nie zmyli rodzaj męski przezwiska :P Jolka każdą wolną chwilę w lecie spędza na opalaniu i (przynajmniej mi) jej opalenizna kojarzy się z kolorem skóry Rumunów (Rasistką nie jestem :P). Tylko dlaczego nie nazwałam Jolki Rumunka, jak na to jej płeć wskazuje? Nie wiem. Powiedziałam, że wygląda jak Rumun i tak już zostało :) I tak wiem, że mnie lubisz :) To jeszcze (żeby już tak całkiem być wredniarą) zdradzę Wam Jej tajemnicę :) Rumun zna mnie dłużej, bo... jest ode mnie starsza! :D Ciekawe, hehe. Nigdy nie zapomnę tej chwili, gdy na moje pytanie: "Ej, ile my się już znamy?" bez zastanowienia odpowiedziała: "Nie wiem, ale JA ZNAM CIĘ DŁUŻEJ, BO JESTEM STARSZA!" Uwielbiam to! :D

Przedstawiam Rumuna :)

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna