piątek, 31 sierpnia 2012

Ściana

Siedzę w domu i tylko wymyślam :) Wczoraj obiecałam pokazać, co zagościło w mojej głowie. Ta dam!:


Szału nie ma, wiem :P Ale mi się podoba :) Napis znajduje się na ścianie w jadalni i nie jest jeszcze skończony, bo miałam stare markery, a ściana jest chropowata, ale może kiedyś będzie ładniejszy :P Liczę na to :) Pomysł na taki napis znalazłam na jakichś stronach o dekoracji wnętrz. Znalazłam dwa, a że nie mogłam się zdecydować który ładniejszy, złączyłam je w jedno. A te balony to wiszą jeszcze z urodzin Ulki (już ponad miesiąc) i nikomu nie chce się ich ściągnąć :)

Komentarze (2):

Blogger Klaudia pisze...

Super to wygląda :) Bardzo mi się podoba taki pomysł. A wykonanie perfekcyjne. Lepiej bym tego nie zrobiła markerami! :)

31 sierpnia 2012 03:34  
Blogger Unknown pisze...

Napisze, coś za Klaudią pewno powinno być to pod wpisem w którym pisałaś o porodzie, ale dopiero się ucze:P:P:P tego bloga obsługiwać:)
...no więc...

MAMO TATO - POWODZENIA, A Zuzia ma być zdrowa i silna:):):) Buzka

2 września 2012 04:51  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna