środa, 5 września 2012

Wizyta w SPA


Dzisiejszą wizytę w Bryggen SPA zawdzięczam Nadine, od której to właśnie dostałam kartę podarunkową na 500 NOK do tego klimatycznego SPA. Skusiłam się na masaż. Za tą cenę to należy się tylko półgodzinny najprostszy masaż, ale że masażystką była Patrycja, to przedłużył się do godziny :) Jako bonus mogłam sobie wybrać jeszcze jakieś kosmetyki :)
Teraz mnie wszystko boli :P Miałam za bardzo napięte mięśnie górnej części pleców i niestety teraz cierpię :P Ale masz ciało, jak żeś chciało :D

A SPA przecudne, nieziemski romantyczny nastrój, przygaszone światło, wszędzie zapalone świeczki, muzyczka... Po prostu bosko! Marzę o takim miejscu o ciepłym świeczkowym klimacie. Kiedyś...

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna