poniedziałek, 10 października 2011

Starość nie radość, młodość nie wieczność... :D

No i nadszedł ten niechciany dzień, których włączył mnie do grona ćwierćwiekowych ludzi :P Pocieszam się tylko tym, że przynajmniej z przodu jeszcze 2 stoi :D
Miło, że wielu z Was (choć nie wszyscy :P i Ci "nie wszyscy" jak to czytają, to wiedzą o kim mowa :P) pamiętało o moich urodzinkach. Za co bardzo, ale to bardzo Wam dziękuję!!! Zegar nie wybił jeszcze nawet pół godziny po północy i już przyszły pierwsze życzenia od Wicusia :) Na niego to zawsze można liczyć :)

W ogóle jakiś fajny ten dzień miałam (no może nie licząc dwóch okupkanych kibelków :P). W hotelu znalazłam 2 napiwki, a jedni gości to mnie tak pozytywnie zaskoczyli, bo nie dość, że zostawili napiwek, to jeszcze zastałam czysty pokój, ściągniętą brudną pościel i brudne ręczniki ułożone w kosteczkę. Jednak istnieją jeszcze mili ludzie na tym świecie :P Tomek mnie zawiózł i przywiózł z pracy, a w domu czekała na mnie niespodzianka :) Upiekł dla mnie tort, to znaczy nie dosłownie to był tort, ale placek :) I nawet świeczkę miał :) Ale fajnie, co?! :D Dla obejrzenia mojego urodzinowego placka proszę zerknąć na zdjęcie poniżej (zrobione naszym nowym aparacikiem :D):


I jeszcze miałam "prawie" fajerwerki. Jak wiadomo prawie robi wielką różnicę, bo zamiast fajerwerków był... alarm przeciwpożarowy :P Tomek zostawił olej na patelni i zapomniał o nim. No i zadymiło nam kuchnię, a przeraźliwy pisk alarmu postawił na nogi chyba pół osiedla :P

Komentarze (1):

Anonymous Anonimowy pisze...

nie wiem dlaczego ale mój poprzedni komentarz nie został dodany - więc jeszcze raz - mam nadzieję, że sprawdzasz skrzynkę pocztową oraz że macie coś takiego jak skrzynka pocztowa hehe :)TZ

10 października 2011 11:02  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna