sobota, 29 października 2011

Weekend czas zacząć :D

Wreszcie doczekałam się wolnej soboty! I jak to zwykle bywa w dni wolne od pracy, po prostu siedzę i nic nie robię :) Nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego, jak bardzo potrzebowałam chwili wytchnienia. Wczoraj pobiłam swój rekord, bo wyczyściłam ponad 60 łazienek :/ Byłam tak padnięta, że ledwo do domu wróciłam. Jeszcze nigdy nie byłam tak wykończona! I dlatego dzisiaj NIC nie zamierzam robić! Nawet na zakupy nie chce mi się iść (uwierzycie? :P). A zresztą deszcz pada, więc na pewno z domu nie wyjdę :P Nie no w sumie skłamałam, bo swoją norkę opuszczę o 19:00. Idziemy na gofry do Patrycji :) Uwielbiam gofry i już na samą myśl o nich ślinka mi cieknie :) A że Patka mieszka 100 metrów od nas, to taki dystans jeszcze mogę przejść :P Jak wrócę z gofrów to wrzucę parę zdjęć tych pyszności, żeby Wam smaka narobić :D Wiem, świnia jestem :P
Dobra, wracam do buszowania po internecie. Może znajdę coś ciekawego :)

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna